Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pavel.61.

11. 6. 2012 12:48
jsem denně přes 2,5 h na kole neb dojíždím

do práce. Většinu cesty nic nejezdí ale občas se taky vytočím.  Nesnáším, když mě na prázné silnici předjede vymatlanec stovkou a "líže " mi zrcátkem řidítka. (to se dá potlačit jízdou metr od krajnice ale na to nemám nervy).  Vzácně se mi povede nemyslícího někde dojet a " vysvětlit" mu to. (z 50% to pochopí, tedy mu to jen nedošlo nebot nikdy neseděl na kole). Další lahůdku vymatlanci předvádějí, když vyjíždeji na hlavní a nedají přednost neb se dívají vlevo daleko za mě. (To jsem vyřešil reflexní vestou, vřele doporučuju). Zatím mě vybrzdil jen jeden blb. (kdybych ho ale "neomezil v řidičském umění" předvedl by mé předjetí při současném míjení též rychle protijedoucího "vyježděného řidiče".)  Osobně si myslím, že hovad ubývá, neb se více jezdí na kole

0 0
možnosti

Azereth

11. 6. 2012 10:06
Ubožáku!

Ještě se chlubíte, že pácháte trestné činy, jen tak ze zlosti, asi nemáte mercedes. Ubohé.

0 0
možnosti

pavel.61.

11. 6. 2012 12:52
Re: Ubožáku!

asi jste nikdy nesedel na kole a nevyrazil mezi Vám podobné na silnici. Pokud milujete adrenalin, po pár hodinách budete vyléčen. Kolo stejně jako třeba chodci na silnici patří. Ujeděte aspon 50km po silnici i mimo město (že jste to Vy nemusíte najednou) a pak se "zamyslete".

0 0
možnosti

jeste asocialnejsi grupa

1. 6. 2012 14:33
jenom drobnou pripominku ...

ANO, uvedl jsem, ze cyklistu, ktery ME BEZ VYSTRAHY SKOCI Z CHODNIKU PRED AUTO klidne prejedu ... protoze s  takovym se tezko da delat neco jineho. vy jste si tento muj vyrok zase upravil podle sveho, nicmene zrovna u vas me to jiz nijak zvlast neprekvapuje.

mimochodem, v uvodu noveho clanku nejprve uvadite, ze neznate presnou rychlost jizdy predjizdejiciho auta ... abyste vzapeti napsal, ze porusil predpisy tim, ze jel vice nez 50 km/h. mezi sedesati a petapadesati (coz je v limitu presnosti u vsech radaru, ktere se k mereni pouzivaji) opravdu neni takovy rozdil, abych jej dokazal urcit s takovou jistotou, jako vy. dale pak uvadite, ze jste utekem odvracel nebezpeci fyzickeho napadeni. mohu se zeptat, jak jste dokazal s takovou jistotou urcit, ze ridic vas hodla fyzicky napadnout, a ze je tedy treba urychlene prasknout do koni ... tedy pardon, do pedalu ? a zaverem: kontaktoval jste poskozeneho alespon pozdeji, za ucelem dohody o nahrade skody, kdyz uz jste utekl z mista cinu ?

1 0
možnosti

QQ.

29. 5. 2012 8:05
Vysokoskolsky ucitel???

A potom, ze se nesnizuje uroven skolstvi, co byl drive ucnak, je dnes VS a akademicka puda. Az vas pane vysokoskolsky uciteli prejede auto a pro jistotu vubec nezastavi, treba to bude prave ridic, kteremu nekdo jako vy prednedavnem zbytecne vykopnul sklo, urazil zrcadko a pak hrdinsky ujel.

4 0
možnosti

drahuskah

28. 5. 2012 14:42
Jsem chodec

Mám z kola nefalšovanou fóbii a z cyklistů strach. Jsou nepředvídatelní - jezdí si kde chtějí, jak chtějí, posilní se pivem, obalí bicykl nákupníma taškama, na záda posadí mimi - a pak mě na pěšině klidně srazí. Sami se nepovažují za řidiče, pěšinu za silnici a chodec je pro ně okrajová kategorie. 

Nejšílenější situace je, když se tatínek rozhodne chránit na frekvantované silnici dítě vlastním tělem a hodí "myšku" v domnění, že řidič srazí jeho a ne dítě. Kdo nezažil, nepochopí.

Jezdím s manželem. Nikdy neuděla to, co jste popsal Vy. Zato se zhusta setkáváme se situací popsanou v druhém článku.

I když jsou hulváti všude, od mě:Rv.

2 0
možnosti

Nejsem přezdívka

29. 5. 2012 0:26
Re: Jsem chodec

Cyklisty, jaké popisujete, znám i já. Jsou to sebevrazi a takové rozhodně nehájím. Zažil jsem a chápu. Jenže to neznamená, že takoví jsou všichni.

Ani já neříkám, že každý řidič je potenciální vrah. Že se Váš manžel za volantem nikdy nechoval tak, jak popisuju, klidně věřím a jen ho to šlechtí.

Jenže to neznamená, že takoví jsou všichni.

0 0
možnosti

Antonio_01

28. 5. 2012 14:37
Nechápu..

Vážený pane docente,

  nejspíš si mě pamatovat nebudete, ale chodil jsem k Vám na přednášky deskriptivní geometrie a numerických metod. Váš blog jsem si vždy rád četl, protože s většinou Vašich názorů souhlasím. I jako pedagoga jsem Vás měl rád a z Vašich hodin si toho hodně odnesl. Proto nemůžu uvěřit, že tento článek jste napsal Vy! Proboha, co jste zkonzumoval před tím, než jste napsal takovou, s prominutím, blbost?? Jak můžete napsat, že jste úmyslně narazil do auta a z místa činu po chodníku ujel?? Ano, jsem přesvědčen, že jste to udělal úmyslně, protože pochybuju, že by Vás auto předjelo tak, že byste z cca 15 km/h rychlosti nebyl schopen včas zastavit, nebo uhnout. Jako schopný matematik si velmi rychle spočítáte, že to není možné. Za předpokladu, že Vaše reakční doba odpovídá průměru. Jako brigádník občas jezdím s náklaďákem. A zvlášť ve městě většina řidičů nechápe, že těch cca 5 - 10 metrů před sebou si nechávám na to, abych těch 10 tun bezpečně zastavil.

1 0
možnosti

Nejsem přezdívka

29. 5. 2012 0:19
Re: Nechápu..

Klidně věřte. Nezkonzumoval jsem nic a blbost to není. Sám říkáte, že "zvlášť ve městě většina řidičů nechápe, že těch cca 5 - 10 metrů před sebou si nechávám na to, abych těch 10 tun bezpečně zastavil". Jenže i kolo má podstatně delší brzdnou dráhu než auto a ani to většina řidičů bohužel nechápe.  Já jsem si těch metrů nechával patnáct a ve vteřině z nich byly tak tři.

Četl jste špatně. Nenapsal jsem, že jsem úmyslně narazil. Uhnout nebylo kam, leda pod kola protijedoucím vozidlům. A to snad nikdo nemůže chtít ani po cyklistovi. Kdybych se choval jinak, proletěl bych (možná i s kolem) zadním sklem. Škoda na autě by byla podstatně větší a já bych skončil minimálně ve špitále. Prostě jsem odvrátil vražedný útok. A následnou jízdou po chodníku jsem se jen vyhnul druhému.

Pamatovat si Vás sotva mohu, zvlášť když jste se nepodepsal. Ale vězte, že kdybych neměl tento cyklistický pud sebezáchovy, přednášel Vám někdo jiný, protože já bych byl vinou takových řidičů dávno mrtev...

0 0
možnosti

qantas5

28. 5. 2012 14:22
Úklik

Omylem, jsa na telefonu a zavadiv prstem o displej, jsem klikl na zvýšení karmy článku. Nesmírně toho lituju, protože takový nenávistný ublíženecký závistivý sranec jsem dlouho nečetl.

0 0
možnosti

jam123

28. 5. 2012 14:02
WTF

ucitelu matematiky jsem si vzdy vazil a mylsel jsem ze porozumeni matematice tak nejak predurcuje celkovou metalni vyspelost. zda se vsak ze i zde se najdou vyjimky. shrnme si to:

1, ABS nezkracuje brzdnou drahu, pokud je aplikovan, tak ji spis prodlouzi - to by mel matematik, ktery si alespon prelozi zkratku "Anti-lock Braking System", pochopit.

2, poskozovani cizi veci neni nic cim by jste se mel chlubit.

3, zakaz jizdy po chodniku plati i pro cyklisty.

nemam nic proti ohleduplnym cyklistum, ale jak je i z Vaseho clanku patrne, je jich stale min.

9 0
možnosti

krok_original

28. 5. 2012 12:08
už jste

Už jste se dostal i do učebnice autoškoly:

http://imageshack.us/photo/my-images/580/cykliste.jpg

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS