Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR
JR

J38a91r21a 39R93a24n22k

25. 6. 2016 22:23

Tezko rici, rekneme, ze nekterym bylo lhano a druhy den si to uvedomili;-)

Britons Voice 'Regret' Over Voting for Brexit : People.com

http://www.people.com/article/brexit-voters-regret-uk-leave-eu

0 0
možnosti
JP

Mladší hlasovali jednoznačně(3:1) pro setrvání Británie v EU, 50+ byli převážně pro odchod. Sociologické průzkumy i u nás hovoří dlouhodobě a trvale o tom, že vzdělanější část populace je pro hlubší integraci v rámci EU. Snad to stojí za zamyšlení, berme v potaz skutečné argumenty a ne laciné povrchní výlevy.

4 2
možnosti
LG

R^ Nejspíš jsem náhodou narazila na stejného hosta ve studiu, protože jsem také nevěřila svým uším. Nezachytila jsem, kdo to byl, ale fakt, že je placený ze zdrojů EU, teda dával najevo každým slovem...

Tak mise je jasná - hlavně aby ten prostý lid ani nenapadlo, že by snad reálně zodpovědní byli ti, co nyní EU vládnou a do této situace ji přivedli, že...

3 0
možnosti
Foto

Já jsem si všiml téhož a to téma jsem poněkud rozvedl. Karma.

4 0
možnosti
ZJ

... pane autore - Váš článek zasluhuje KARMU JAKO HROM R^:-)!

8 0
možnosti
JK

Odpoledne jsem zaslechla v čt! informaci, kterou jsem si zatím nikde nepřečetla.

Šest z deseti křesťanů (míněno původní obyvatele VB) hlasovalo pro Brexit, sedm z deseti přistěhovalých, Asiatů, Afričanů, hlasovalo pro setrvání v EU.

7 1
možnosti
JR

J38a52r15a 94R74a92n20k

25. 6. 2016 22:27

Tak to jste skutecne mohla cist je na ceskych, na angluckych je to trochu jinak:-)

Slo o to, ze treba Swansea bylo skoro 100% pro leave, ale jsou to skutecne jen bili a nad 50, tam moc jinych nezije.....puvodni obyvatele, Vy snad zertujete;-)

0 0
možnosti
RJ

R25a45d97e75k 88J46a67r65o33š

24. 6. 2016 19:53

Věřím, že většina britské aristokracie byla pro brexit...

1 1
možnosti
RJ

R52a70d92e73k 97J91a21r63o49š

24. 6. 2016 19:54

V čele s královnou Alžbetou II. byť to nemohla dát oficiálně předem najevo.

1 0
možnosti
RB

Jde o typickou argumentaci zhzenců nad většinovým názorem - nářek nad "populismem", naznačování "méněcennosti" nepohodlné většiny, zpochybňování demokracie jako takové..

13 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS