Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

Nad článkem pana experta Botlíka v MF DNES jsem také kroutil hlavou. Jsem rád , že jste na ty jeho nesmysly zareagoval - velká karma.R^

0 0
možnosti
Foto

K27a51r48e65l 22M52á94d78l43e

30. 10. 2014 13:32

Když vidím souhlasné příspěvky, tak asi schytám mínusy, ale půjdu do toho. Vzpomenu-li si na maturitní otázky, tak ty z češtiny mi pro další život byly užitečné, ty z dalších dvou předmětů jsem sice vysloveně nepotřeboval, ale byly alespoň součástí nějakého všeobecného rozhledu, ale z matematiky ani ťuk. Za celý život jsem nenarazil na nic, s čím bych si nevystačil s matematikou z devítiletky.

0 0
možnosti
RC

kdyz si vzpomenu na svoje otazky z CJ u maturity, tak Vam musim rict, ze mi byly uplne k nicemu. A to nemluvim jen o literature (lidova slovesnost - nasi lokalni povest jsem si hodne dovymyslel, protoze jsem chodil do skoly v jinem meste), ale i v gramatice.

0 0
možnosti
HF

Souhlas, karma.

1 0
možnosti
RC

pekna reakce. Je skoda, ze nekde neni text toho clanku, na ktery reagujete.

0 0
možnosti
BP

Naprostý souhlas R^

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS